شما می توانید از یکی از روش های پرداخت ذیل جهت پرداخت وجه سفارش خود استفاده نمایید:

1-مستقیما از طریق درگاه امن پرداخت بانک پارسیان  متصل به فروشگاه فلورانه؛

در این حالت بعد از ثبت سفارش به سبد خرید هدایت می شوید و پس از درج اطلاعات  تحویل  سفارش خود  و انتخاب روش پرداخت (درگاه بانکی) و انتخاب گزینه پرداخت ، صفحه و یا درگاه پرداخت بانک پارسیان در دسترس قرار می گیرد و می توانید وجه سفارش خود را پرداخت نمایید.(پرداخت از طریق درگاه بانکی بلافاصله سفارش شما را در حالت انجام و تحویل قرار می دهد)

2-روش کارت به کارت 

با استفاده از  یکی از روش های  مراجعه به عابر بانک(ATM) و یا استفاده از اپلیکیشن های  بانکی و همراه بانک و یا اینترنت بانک ؛این امکان وجود دارد که وجه سفارش را از کارت خود (مبدا) به شماره کارت ذیل (مقصد) کارت به کارت(پرداخت)نمایید. در این حالت لازم است رسید پرداخت و یا شماره پیگیری را از طریق راه های ارتباطی درج شده در فروشگاه (تماس با ما)برای ما ارسال نمایید تا سفارش شما جهت تحویل و پردازش قرار گیرد.

6221-0610-5248-7974 بنام احسان امامی  بانک پارسیان

3-پرداخت از طریق مراجعه حضوری به بانک و حواله وجه سفارش به شماره حساب و شبا ذیل نزد بانک پارسیان بنام احسان امامی:

شماره حساب :80001982054006

IR15-0540-1232-8000-1982-0540-15: شماره شبا

4-پرداخت در محل:

این روش پرداخت فقط جهت سفارش  گیاهان آپارتمانی و سایر ملزومات جانبی گل و گیاه (گلدان و سموم و مکمل ها و کود ) قابل انتخاب است و در ارتباط با سفارش های گل آرایی کاربرد ندارد.

در روش پرداخت در محل شما می توانید پس دریافت سفارش خود در محل با استفاده از یکی از کارت های بانکی خود وجه سفارش را  از طریق کارت خوان همراه تحویل دهنده پرداخت نمایید .